Hehehehe.. website aku memang tak siap!

Hari nih kat ittutor, ada satu topik pasal website tak siap. Heheheeh! Terus aku "terasa". Tetambah plak, one of the geng from ittutor.. ciSco, tegur aku benda yang sama.. kat guestbook aku pun banyak gak orang komplen camtuh. Aku ngaku la, ngaku seikhlas-ikhlas nya.. website aku nih tak siap lagi! Pengakuan jujur nih.. tapi ada la sebab dia kan.. [break]paling utama, takkan aku nak tunggu semua sekali siap baru aku nak upload. Tak best la camtuh.. dah le aku nih cepat muak.. kang bila aku dok perap je kat pc nih, tak berupload... lelama boring. Carik idea baru nak kasi cun.. ubah lagi! Audahnya takde apa..

So, utk mengelakkan komplen2 camnih, plus nak memastikan orang selalu ke sini.. aku nak sorokkan dulu link2 yg tak siap lagi page dia. Heh! Pueh hati. Bila dah siap, baru aku letak kat site. Okay, cun?! Heh!

Dah nak dekat pukul 7 dah nih! Aku still kat opis, gunakan reta opis untuk buat website aku. Tak umanah sunggoh! Hmm.. sepatutnya memang tak bulih laaa.. kena la asingkan peribadi ngan kerja. Teringat kesah Lukman Nur Hakim, bila buat urusan rasmi dia guna lampu kerajaan, tapi bila melibatkan hal peribadi, dia gunakan harta dia sendiri. Susah nak cari orang seamanah camtu sekarang nih, bukan tak bulih buat. Paling penting nekad kat dlm hati.. ntah laa.. bila baca kesah2 sahabat2 (belum kisah para anbia la!), jauh sangat rasanya.. nak diperbandingkan pun tak layak.

Aku stop dulu laa.. nak gi buang "hajat" jap.. keh keh keh!





Reactions

Post a Comment

0 Comments