Apartment Seroja Putra Perdana, Puchong

Kemaskini 20 April 2016; Penyewa sekarang bakal keluar hujung April ini. Kemasukan segera untuk bulan Mei/Jun 2016. Maklumat lanjut di sini.

Kemaskini Jun 2014; Rumah ini masih ada penyewa.

Kemaskini terbaru; Hari Ahad (20/05/2012) rumah saya ni sudah ada penyewanya. Dah confirm dah. Terima kasih dan maaf kepada yang masih bertanya.



Alhamdulillah. Rumah kami yang dibeli dari tahun 2003 dulu, akhirnya dah siap bulan 11 tahun lepas. Dan minggu lepas, rumah tu dah kami siapkan dengan keperluan asas (lampu dan kipas). Jadi, dah boleh lah kalau nak disewakan.

Kalau-kalau lah terjumpa blog ni dan berminat untuk menyewa, boleh la hubungi saya via email (sharulnizam [@] gmail dot com)

Rumah Sewa. Rumah Sewa. Rumah Sewa.

Apartment Seroja. Putra Perdana, Puchong. 3 bilik, 2 tandas. Tingkat 3A (tingkat 4 takde, khas untuk team harry potter je). Ada satu parking lot. Ada lift. Ada swimming pool. Ada guard. Air disediakan oleh SYABAS, jadi ada diskaun RM 12 sebulan. Wuu huu!

5-10 minit drive ke h/way DUKE, ELITE, Cyberjaya, Putrajaya. Rumah dah pasang grill, dah pasang lampu (takde lip-lap), ada kipas KDK. Rail utk langsir ropol2 pun dah ada. Sebelah menyebelah rumah dah ada jiran.

Silalah menyewakan rumah ini. Harga yang ditawarkannya pun sangat lah berpatutan pun. Deposit 2 bulan + 100 api air. Kemasukan anytime.

Tertakluk pada terma dan syarat.


Itu iklan di Facebook. Ada klip video rumah di bahagian bawah entri ini. Maaf, kualiti gambar kurang memuaskan dan keadaan rumah agak berserabut. Gambar-gambar ini diambil sebaik sahaja kunci rumah diperolehi.







Nota;
Untuk makluman pembaca entri ini, maaf sekiranya tidak dapat membalas pertanyaan seseegera mungkin. Dan juga, entri ini tidak akan dibuang (walaupun rumah ini sudah ada penyewa) untuk tujuan promosi / iklan pada masa akan datang.





Reactions

Post a Comment

8 Comments

  1. masih kosong lagi ke? sbulan berapa sewa?

    ReplyDelete
  2. setakat ni masih kosong.. sebulan dalam RM 500.. kalau berminat, email saya sharulnizam [at] gmail

    ReplyDelete
  3. kalau ade yg 4ratus punye boleh info kt saya 0135941400 ye tuan tanah..:P

    ReplyDelete
  4. saya sangat berminat! kosong lagi x? brapa sewa bulanan? boleh saya dapatkan kontek no encik untuk nak tengok rumah.ni kontek no saya 013-4012017.terima kasih

    ReplyDelete
  5. melati, kalau harga tu, rasanya ada kat apartment sebelah.. tak pasti nama dia..

    paklong, saya dah sms..

    :)

    ReplyDelete
  6. contact sy klo ada kosong... 0139917693

    ReplyDelete
  7. boleh saya dapatkan number tel maintenance seroja apartment..saya bercadang hendak membeli rumah lelong.saya hendak check bil utk seroja apartment

    ReplyDelete
  8. LT Maintenance 03-92855521

    ReplyDelete