Putrajaya Floria 2012

Heh!

Gua tau, ini cerita zaman kesultanan melayu chulalongkorn. Sudah boleh dikategorikan sebagai antik. Oleh itu, gua tak akan ceritakan secara panjang lebar. Gua akan tempek-tempek kan gambar-gambar yang gua dan anak-anak gua ambik masa melakukan aktiviti riadah bersama keluarga ini.

Jurufoto Junior


Kami datang dah penghujung minggu pameran, jadi banyak bunga yang dah layu. Keseluruhannya, biasa-biasa je. Takde lah ohsem sangat. :) Cuma yang gua teruja, tengok pokok bonsai yang kiut miut. Geram la plak. Balik rumah cuba terus tu kat pokok yang ada kat laman. Eheehehe!


Tahun depan nak pegi lagi? Hmmmm... Ntah lah. Website dorang pun tak update sampai sekarang, walhal event ni dah berapa bulan habis. Cer tengok, http://www.ppj.gov.my/putrajayafloria/floria.html.

:)






Reactions

Post a Comment

0 Comments